czwartek, 29 grudnia 2011

Święta święta i po świętach

Ale gdzie jest zima? Czy ktoś widział zimę?
Ja przez ostatni cały tydzień byłem z rodzicami w Sokółce. Ciągle graliśmy, bawiliśmy się i układaliśmy lego. Moim ulubionym zajęciem jest granie w gry planszowe. Na Mikołajki dostałem piratów i rycerzy i wszystkich ogrywam. Grałem z mama, tatą, babcią, dziadkiem i ciocią i wszystkich ogrywałem. Uwielbiam tą grę. Od Mikołaja dostałem wielką przygodę i przesyłkę. Przesyłka jest bardzo trudna bo trzeba jak najszybciej zostawić paczki, żeby to zrobić trzeba stanąć na specjalne pola. Można też przesuwać paczki. W tą grę rodzice mnie czasami ogrywają ale i tak ich lubię.
Moimi ulubionymi zabawkami są obecnie Lego City. Mam straż, wóz policyjny, samolot i helikopter. Oprócz układania małych kawałeczków mogę się nimi bawić wymyślając różne historie i przygody ludzików.
Niestety nie mam jeszcze zdjęć, ale niedługo już może wam pokaże. Teraz możecie zobaczyć do czego służą gry planszowe kiedy się w nie nie gra. Podpowiem - do katastrof!











A w wolnych chwilach między katastrofami lubię sobie poczytać  :)




1 komentarz:

  1. Ależ ten Omarek już duży :-); sporo urusł przez ten rok :-)

    OdpowiedzUsuń