czwartek, 15 grudnia 2011

Każdy ma jakiegoś bzika


Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma, 
a ja w domu mam chomika, kota, rybki oraz psa.


Mamusia mówiła że każdy ma jakiegoś bzika. Ja też. Moim bzikiem nie jest pies ani kot a moje zabawki. Co jakiś czas zdarza mi się "zachorować" na jakąś bajkę. Tomek i przyjaciele już nie są tacy fajni chociaż moimi lokomotywami i torami dalej bawię się codziennie ale teraz przyszła pora na zmianę. 
Moją ulubioną bajką są "AUTA 2" Oglądam ją codziennie bo częściej (kilka razy dziennie) rodzice nie pozwalają. Mam Zygzaka, Dinoko i Złomka. Uwielbiam Lego Cars i mogę się nimi bawić bez końca. Mamusia mówi, że nie tylko bez końca ale i wszędzie bo jak śpię to razem z tatusiem znajdują moje zabawki w dziwnych miejscach.









                            






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz