czwartek, 27 października 2011

Wizyta u logopedy

Dziś byłem u pani Logopedy. Była to moja druga już wizyta. Dziś musiałem opowiedzieć o swojej rodzinie, o przedszkolu i o moich zabawkach, później robiliśmy zadania. Musiałem trzymać swój języczek paluszkami i mówić jak kurka. Nudne to było zadanie, bardziej mi się podobało skakanie na jednej nodze i opowiadanie o moich trzech siostrach. Na zakończenie (W KOŃCU) Pani wyciągnęła gry. Graliśmy w pary. Musiałem znaleźć pary dla różnych przedmiotów, a później znaleźć cienie. Fajnie było.

(Omar ma problemy ze spółgłoskami K i G, pani logopeda pokazała jak mamy je ćwiczyć. Już po pierwszych zajęciach udało się Omarowi zapytać "Kiedy?" wypowiadając ładne K. Następna wizyta za tydzień.)

Zdjęć niestety dziś nie będzie....

2 komentarze:

  1. Mamusiu Omarka czekamy więc na foteczki naszej małej GWIAZDECZKI :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ćwiczenia połączone z zabawą to najlepszy sposób na naukę i rozwój dziecka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń