sobota, 2 lipca 2011

Warszawa da się lubić

Ostatnio byliśmy z rodzicami w Warszawie. To jest takie duże miasto do którego się długo jedzie. Jest tam bardzo dużo samochodów, które jadą bardzo wolno albo stoją. I są tam duże sklepy, w których mama nie pozwala biegać.
W Warszawie odwiedziłem moją siostrę. Ma już 2 lata i obchodziła urodziny. Niedługo będzie taka duża jak ja.
W sobotę zabrała nas na spacer na stare miasto. Było bardzo fajnie. Ganialiśmy gołębie, szukaliśmy balonów i drogi do samochodu. Dowiedziałem się co to jest pomnik, powstańcy, katarynka i syrenka. Widziałem nawet jak kręcą film "Czas honoru". Wszyscy mówili, że był tam znany aktor, który nazywa się Maciej Zakościelny ale ja go jeszcze nie znam.
Już nie mogę się doczekać  kiedy znowu pojedziemy do Warszawy.








2 komentarze:

  1. Super miałeś wycieczkę :) jeszcze pewnie nie jedna wycieczka Cię tam czeka :)
    Pozdrawiam Ciocia Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wycieczka :)

    OdpowiedzUsuń