sobota, 4 grudnia 2010

Przedszkolak

Jestem sobie przedszkolaczek. Już nie grymaszę jak muszę rano wstać do przedszkola i jak mnie tatuś odprowadza. Świetnie się w przedszkolu bawię z chłopakami i dziewczynami. Mamy wspólne gry, zajęcia, zawody, bawimy się samochodami i rysujemy. Najbardziej w przedszkolu lubię teatrzyki. Przyjeżdżają do nas raz w miesiącu. Przychodzą wtedy wszystkie grupy do jednej sali. My jako maluchy siadamy pierwsi na podłodze, dalej są średniaki i starszaki. Pierwszy teatrzyk był o strusiu a wczoraj mieliśmy teatrzyk o świętym Mikołaju.
O tym ostatnim niedługo wam opowiem bo to cała długa historia. A teraz niech ktoś zgadnie gdzie ja jestem. To są zdjęcia z pierwszego teatrzyka.






2 komentarze:

  1. Ja zgadne, ja! Ten z otwarta buzia to ty :) Widze ze bardzo ci sie podobal teatrzyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bardzo mi się podobał. Uwielbiam teatrzyki.

    OdpowiedzUsuń