sobota, 29 listopada 2014

Artystka

Jestem całkowicie zaskoczona ile osób tu jeszcze zagląda. Przed przerwą byłam pewna, że odwiedza nas tylko najbliższa rodzina a dziś widzę komentarze i ilość wejść i jestem w szoku. Pozytywnie mnie to zaskoczyło, nawet bardzo zaskoczyło.
Dziękuję.

A teraz przechodzę już do ulubionych zajęć Aśki. MALOWANIE! Jest to pierwsze słowo, które mówi gdy się budzi. Jest to pierwsza czynność jaką chce robić po powrocie ze żłobka.
Dziś zasiadła na krzesełku, wzięła kredkę do ręki i mówi: BEDZIE BOCIAN!
I powstał bocian.

Jeśli ktoś ma wątpliwości to je rozwieję. Tak, to jest ulubiona spódniczka Gwiazdy. Ona nosi ją zawsze! Na dodatek jest JÓZIOWA (nie jestem pewne jakie powinno być "u")




1 komentarz:

  1. Nawet po wyborze stroju widać ,że rośnie nam nowa "Józiowa Chełmońska".Jak to cudownie,że już taki maluszek ma swoje zamiłowania i czeka na możliwość tworzenia.Ja niżej podpisana "żądam aby artyście stworzyć odpowiednie warunki do pracy i niczym nie krępować jego wyobraźni"Uściski dla Szanownego brata i rodziców artystki.Pozdrawiam Noneczka.

    OdpowiedzUsuń