sobota, 12 listopada 2011

Konkurs plastyczny i nagroda

W naszym przedszkolu pewien bank zorganizował konkurs plastyczny. Trzeba było narysować pracę związaną z oszczędzaniem. Ja bardzo lubię oszczędzać. Mam skarbonkę i zbieram do niej pieniążki na komputer.
Moja praca przedstawiała skarbonki a wyglądała tak:


Wyniki konkursu były bardzo sprawiedliwe. Panie powiedziały, że podobają im się wszystkie prace, nie wiedzą którą mają wybrać na najładniejszą i dlatego wszystkie dzieci dostaną nagrody. Wystarczyło przyjść do banku z rodzicami i odebrać swoją nagrodę. Ja dostałem świnkę skarbonkę, którą można było pokolorować. W komplecie były też garbki i pędzelek. Nagroda bardzo mi się spodobała i teraz oszczędzam podwójnie :)






3 komentarze:

  1. Śliczna praca Omarku :-); a mama robi bardzo ładne zdjęcia :-);pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To tatuś robił te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca piękna i nagroda też:)) c. Ania

    OdpowiedzUsuń