niedziela, 31 lipca 2011

Wakacji część trzecia...

Kiedy ja skakałem przez fale do dziadusia Adusia przyjechały cztery dziewczyny: babusia Ewusia, która wyjechała na długo, ciocia Mila i moje dwie siostry, Benia i Ajlinka. Rodzice postanowili więc, że zamiast do domu znad morza pojedziemy prosto do nich. i tak bawiłem u nich ostatnie dwa tygodnie wakacji. Było bardzo fajnie ale ja nadal nie wiem jak ja wytrzymałem z tyloma babami. Dziadku trzymaj się!!

Żebyś my się nie nudzili dziadek zbudował nam wielką huśtawkę, ciocia zamówiła piaskownicę a babcia nadmuchała lokomotywę z piłeczkami. Codziennie chodziliśmy na spacery na plac zabaw i na pocztę. Rodzice przywieźli moją hulajnogę i rower dla Beni więc uwierzcie, że czasu na nic nie mieliśmy.

 



A już jutro powrót do przedszkola. Już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę Patryka, Panią Marysię, Panią Anię i Anetkę...

1 komentarz:

  1. Zdjęcia z nad morza były super. Miałeś piękne wakacje Omarku. A z babami nie jest tak źle :P Nie miałeś się kiedy nudzić.... Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń